CAŁODOBOWA ZDALNA OPIEKA SERWISOWA HOT-LINE SYSTEMU SYSPARK12 NA 10 PARKINGACH STRZEŻONYCH

  • Numer postępowania ZTP-I.222.27.2025.IDZ(1)
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Wykonanie usługi całodobowej zdalnej opieki serwisowej (Hot-Line) nad urządzeniami wchodzącymi w skład systemów parkingowych SysPark12 i ich oprogramowaniem, zainstalowanymi na terenie dziesięciu parkingów strzeżonych administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, z jednoczesnym wykonaniem dwóch okresowych przeglądów urządzeń parkingowych.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-12-17 23:59 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-12-18 08:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-12-12 11:55
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-12-12 11:55 -
    icon Zapytanie ofertowe.pdf 2025-12-12 11:55 675 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Załączniki do Zapytania ofertowego 2025-12-12 11:55 -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa